TRANSPORT GRATUIT la plata cu Cardul Bancar

      FAQ

      • Ce opțiuni de plată oferiți?
      • Ce opțiuni de plată sunt acceptate atunci când alegi ramburs?
      • De ce am primit o atenționare de plată?
      • Ați primit plata mea?
      • De ce a fost refuzată plata mea cu cardul de credit?
      • Când se va debita cardul de credit sau contul meu PayPal?
      • Pot folosi mai multe coduri de voucher simultan?
      • Cum îmi folosesc codul voucherului?
      • De ce nu funcționează codul voucherului meu?
      • Unde îmi pot găsi factura?
      • Este posibil să mi se livreze coletul la un punct de livrare?
      • Pot programa o livrare?
      • Se poate livra și în alta țară?
      • Există o modalitate mai rapidă de a primi comanda?
      • Livrați la adrese de căsuțe poștale?
      • Care opțiuni de livrare sunt gratuite?
      • Ce companie de curierat foloseste HMD.?
      • Articolul meu a ajuns deteriorat.
      • Îmi lipsesc piese din produs
      • Am primit un mesaj că mi s-a livrat coletul, dar nu am primit nimic.
      • De ce mi-ați anulat comanda?
      • De ce nu funcționează numărul meu de urmărire?
      • Nu am primit comanda completă.
      • Comanda mea a fost expediată?
      • Cum pot urmări stadiul comenzii mele?
      • Care sunt diferitele stări de expediere ale comenzii mele?
      • Când îmi primesc codul de urmărire?
      • De ce ajunge comanda mea în livrări diferite?
      • Există o opțiune de a verifica livrarea la ușă înainte de a o accepta cu metoda de ramburs?
      • Cum îmi pot schimba adresa de livrare?
      • Poate altcineva să-mi ridice coletul de la un punct de livrare?
      • Cum are loc o livrare de paleți?
      • Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă pentru livrare?
      • Ce fel de serviciu de livrare oferiți?
      • Când va ajunge coletul meu?
      • Am o întrebare despre un produs.
      • Cum returnez comanda?
      • Când voi primi rambursarea?
      • Care sunt condițiile de returnare?
      • Am returnat mai multe articole decât scrie în e-mailul meu
      • Voi primi o rambursare integrală, inclusiv costurile de transport?
      • De unde vin recenziile?
      • Cum sunt prezentate produsele pe site?
      • Ce tip de garanție am?
      • Prețurile dvs. s-au schimbat; pot cere o rambursare?
      • Ce fel de produse oferiți?
      • Ce fel de produse oferiți?
      • Pot să văd articolele într-un showroom sau într-un magazin?
      • Lipsește manualul produsului meu
      • Stocați informațiile mele personale?
      • Folosiți cookie-uri pe website?
      • Care sunt avantajele unui cont pe hmd.?
      • Este necesar un cont pentru a plasa o comandă?
      • Cum îmi pot schimba adresa de e-mail?
      • Ce se întâmplă dacă vreau să depun o reclamație?
      • Autentificarea mea a eșuat
      • Pot deschide o reclamație?
      • Ce este o reclamație?
      • Îmi pot șterge contul?
      • Cum pot modifica detaliile contului meu?
      • Am probleme cu accesarea contului
      • Cum îmi creez un cont?
      • Cum să te abonezi sau să te dezabonezi de la newsletter?
      • Datele companiei

      Plată

      Ce opțiuni de plată oferiți?

      La Home Minimal Design, oferim diferite opțiuni de plată:

      • Plata la livrare 
      • Plata cu cardul 
      • Transfer bancar

       

      Ce opțiuni de plată sunt acceptate atunci când alegi ramburs?

      Firma de transport parteneră acceptă numerar la livrare.

      De ce am primit o atenționare de plată?

      Comanda dvs. va rămâne deschisă în sistemul nostru în așteptarea plății timp de 14 zile. Puteți plăti comanda dvs. cu un e-mail de confirmare pe care îl primiți de la HomeMinimalDesign.

      În contul Home Minimal Design  puteți verifica ce comenzi sunt încă deschise pentru plată.  

      Ați primit plata mea?

      Când vom primi și vom procesa plata ta, vei primi un e-mail de confirmare în termen de 24 de ore. Nu l-ai primit? Te rugăm să verifici dacă e-mailul este în folder-ul de spam.

      De ce a fost refuzată plata mea cu cardul de credit?

      Ne pare rău că plata ta a fost refuzată.

      O plată poate fi refuzată din următoarele motive:

      • Numele și adresa titularului cardului nu corespund detaliilor de facturare.
      • Cardul nu este autorizat pentru plăți internaționale (compania noastră are sediul în Romania, iar tranzacțiile sunt efectuate în Romania).
      • Cardul a atins limita pentru plățile online.
      • Pagina de tranzacție a expirat.
      • Ai părăsit pagina înainte de a termina procedura de finalizare a comenzii.

      Când se va debita cardul de credit sau contul meu PayPal?

      În cazul în care cardul de credit sau contul tău PayPal este autorizat, suma va fi debitată imediat. Vei primi un e-mail care confirmă că ai plasat cu succes comanda ta.

      În cazul în care cardul tău nu este autorizat, suma nu va fi debitată. Te rugăm să reții că, chiar dacă o plată nu este autorizată, este posibil să apară ca și cum am debitat suma, pentru că unii emitenți de carduri pot bloca banii pentru o perioadă scurtă de timp.

      Nu vom expedia articolul până când nu vom primi și nu vom procesa plata.

      Pot folosi mai multe coduri de voucher simultan?

      Din păcate, nu este posibil să folosești mai multe coduri de voucher pentru o comandă. Dacă ai mai multe coduri de reducere, poți alege să plasezi comenzi separate și să folosești un cod voucher pentru fiecare comandă.

      Reducerea va fi calculată pentru toate produsele din cosul de cumpărături.

      Cum îmi folosesc codul voucherului?

      Când te afli în stadiul de finalizare a comenzii, poți activa câmpul pentru codul voucherului. Când bifezi caseta pentru codul voucherului, vei vedea un câmp unde poți introduce codul voucherului. Reducerea este calculată imediat.

      Te rugăm să reții că poți folosi o singură reducere pe comandă.

       

      De ce nu funcționează codul voucherului meu?

      Unele coduri de voucher necesită o valoare minimă a comenzii sau sunt valabile doar pentru o perioadă limitată de timp. Te rugăm să verifici condițiile de utilizare pentru codul voucherului.

      Unde îmi pot găsi factura?

      După ce comanda este expediată, vei primi un email cu factura ta. Dacă nu ai primit un e-mail cu factura ta, te rugăm să verifici in seciunea Contul meu.

      Expediere și Livrare

      Este posibil să mi se livreze coletul la un punct de livrare?

      Pot programa o livrare?

      Se poate livra și în alta țară?

      Există o modalitate mai rapidă de a primi comanda?

      Livrați la adrese de căsuțe poștale?

      Putem livra la adresa ta de domiciliu sau la locul de muncă. Echipa noastră te va contacta pentru a solicita o nouă adresă de livrare. Dacă nu este furnizată nicio adresă, comanda va fi anulată. 

      Poți modifica adresa de livrare în timpul efectuării plății sau te poți autentifica în contul tău și poți modifica informațiile de livrare înainte de a comanda. La plata ramburs, puteti modifica adresa de livrare trimițȃnd un mesaj la contact@homeminimaldesign.ro 3 - 4 zile de la data confirmării comenzii.

      Care opțiuni de livrare sunt gratuite?

      Vă oferim LIVRARE GRATUITA la plata cu cardul. 

      Ce companie de curierat foloseste HMD.?

      Produsele vor fi livrate de către DPD International.

      Articolul meu a ajuns deteriorat.

      Ne pare rău să auzim că articolul tău este deteriorat. Poți contacta echipa noastră de la Serviciul Clienți. Aceasta te poate ajuta în legătură cu solicitarea ta, produsul poate fi returnat gratuit, te mai rugăm sa faci poze produsului si/sau cutiei.

      Îmi lipsesc piese din produs

      Ne pare rău să aflăm că îți lipsesc piese din produs și am dori să te ajutăm. Te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți pentru rezolvarea problemei.

      Am primit un mesaj că mi s-a livrat coletul, dar nu am primit nimic.

      Ne pare rău să aflăm că nu ți-ai primit comanda. Este posibil să nu fi fost acasă când transportatorul a încercat să îți livreze coletul.

      S-ar putea să îl fi lăsat la un vecin sau la un centru pentru ridicarea coletelor. Prin linkul de urmărire poți vedea unde a fost livrat coletul. Poți găsi informații despre linkul de urmărire în email-ul tău. De obicei, transportatorul lasă și o notă.

      Te rugăm să contactezi serviciul clienți atunci când coletul tău lipsește încă și nu ai primit nicio notă de la transportator.

      De ce mi-ați anulat comanda?

      În cazuri foarte rare, nu putem livra un produs și trebuie să anulăm o comandă.

      Cele mai întâlnite motive sunt:

      • Articolul nu este pe stoc.
      • Echipa noastra nu a putut confirma comanda dvs.
      • Informațiile despre adresă sunt neclare sau incorecte.

      De ce nu funcționează numărul meu de urmărire?

      Ne pare rău să aflăm că numărul tău de urmărire nu funcționează. Poți verifica portalul de urmărire pentru cele mai recente informații. Poți găsi informații despre portalul de urmărire în email-ul tău.

      Codul tău de localizare și urmărire va fi activat în termen de 72 de ore. Când comanzi mai multe articole într-o singură comandă, este posibil ca datele de livrare să difere.

      Același lucru este valabil și pentru produsele care sunt expediate în mai multe colete; vei primi un număr de urmărire pentru fiecare colet.

      Poți găsi cele mai exacte informații în e-mailul de confirmare a comenzii și expedierii , statutul de urmărire fiind inclus în acest e-mail.

      Dacă după 72 de ore numărul tău de urmărire nu este încă activat, te rugăm să ne contactezi.

      Nu am primit comanda completă.

      Ne pare rău să aflăm că nu ai primit o comandă completă. Ne propunem să trimitem comenzile cât mai curând posibil. Uneori acest lucru înseamnă că pachetul tău va sosi în părți separate.

      Poți urmări livrarea diferitelor pachete în portalul de urmărire. Informațiile despre livrare apar în termen de 72 de ore. Poți găsi informații despre portalul de urmărire în email-ul tău.

      Dacă în termen de 72 de ore nu apar informații în portalul tău de urmărire, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți.

      Comanda mea a fost expediată?

      Achiziția ta va fi expediată în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea plății. Vei primi un e-mail cu un link de Localizare și Urmărire imediat ce articolul este gata de expediere.

      Cum pot urmări stadiul comenzii mele?

      Imediat ce vom începe procesarea comenzii tale, vei primi un e-mail cu un link pentru Localizare & Urmărire. Cu acest link, poți urmări stadiul comenzii tale în timp real în portalul de urmărire vidaXL. Poți găsi aceste informații și în contul tău.

      Nu ai primit e-mailul? Te rugăm să verifici dacă e-mailul este în folder-ul de spam.

      Care sunt diferitele stări de expediere ale comenzii mele?

      Puteți vedea cu ușurință starea expedierii comenzii dvs. în contul de client.

      Poți consulta statutul expedierii în e-mail. În acest e-mail vei gasi un link de urmărire „urmărește-ți comanda” si vei fi redirecționat către statusul comenzii tale.

      Când îmi primesc codul de urmărire?

      Veți primi un e-mail generat automat, incluzând un link de Localizare & Urmărire, imediat ce vom începe procesarea comenzii.

      Link-ul de Localizare & Urmărire vă va permite să urmăriți în timp real starea comenzii dvs. în portalul de urmărire. De asemenea, puteți găsi informațiile de urmărire și în contul dvs.

      Dacă nu ați primit încă link-ul dvs. de Localizare & Urmărire, verificați folderul nostru de spam.

      De ce ajunge comanda mea în livrări diferite?

      Am dori să îți trimitem comanda cât mai curând posibil. Uneori acest lucru poate însemna că o comandă este expediată în mai multe pachete.

      În portalul de urmărire poți verifica starea comenzii tale și a pachetelor multiple. Poți găsi informații despre portalul de urmărire în  email-ul tău. Portalul tău de urmărire este actualizat în termen de 72 de ore.

      Există o opțiune de a verifica livrarea la ușă înainte de a o accepta cu metoda de ramburs?

      Cum îmi pot schimba adresa de livrare?

      Poate altcineva să-mi ridice coletul de la un punct de livrare?

      Nu, numai persoana al cărei nume este pe colet îl poate ridica.

      Cum are loc o livrare de paleți?

      Când ai comandat un produs mare, este posibil ca acea comandă să fie livrată pe un palet.

      Transportatorul te va contacta în termen de 2-9 zile lucrătoare, pentru a face o programare pentru livrare.

      Te rugăm să reții: Paleții vor fi așezați în interiorul unei clădiri doar contra unor costuri suplimentare.

      Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă pentru livrare?

      Depinde de transportatorul pe care îl utilizăm pentru livrarea ta. Cele mai frecvente opțiuni sunt:

      • Transportatorul livrează coletul la vecinul tău.
      • Transportatorul lasă un bilet și livrează coletul la cel mai apropiat punct de colectare. 
      • Transportatorul nu livrează coletul și revine pentru o nouă încercare de livrare (de obicei, aceasta are loc ziua următoare). 

      De obicei, dacă nu vei fi acasă pentru a doua sau a treia încercare de livrare, coletul va fi depozitat în depozitul lor. Acest lucru îți permite să ridici pachetul timp de câteva zile, înainte de a fi expediat înapoi la noi.

      Ce fel de serviciu de livrare oferiți?

      Pentru țara ta oferim livrare la domiciliu. Vei primi un e-mail generat automat, care include un link de Localizare și Urmărire și informații despre transportator imediat ce începem să îți procesăm comanda.

      Transportatorul nostru îți va livra coletul la ușă (parter). Nu este posibil să livreze la etajele superioare.

      Când va ajunge coletul meu?

      Cele mai recente informații pe care le avem despre starea expedierii se află în portalul de urmărire. Poți găsi informații despre portalul de urmărire în email-ul tău. Când este un transport de paleți, curierul te va suna în termen de 2-9 zile lucrătoare.

      În cazul în care comanzi mai multe produse, este posibil să primești coletele în zile diferite. 

      Am o întrebare despre un produs.

      Poți găsi toate informațiile pe care le avem despre un produs pe pagina produsului.

      20-08-11_Guest-Registered-users-FIN_guest-user-master.png Ai plasat o comandă ca vizitator?
      Poți intra în contact cu Serviciul clienți a cărei echipă te poate ajuta.

      Retur

      Cum returnez comanda?

      Când voi primi rambursarea?

      Rambursarea se va face în termen de 10 zile lucrătoare de la rezilierea contractului de cumpărare, în funcție de metoda de plată utilizată.

      Care sunt condițiile de returnare?

      • Perioada de răzgândire pentru produsele hmd este de 30 de zile. Perioada de retur începe în ziua în care primești articolul. Mai multe articole într-o singură comandă? Atunci ai noroc. Perioada de răzgândire intră în vigoare doar după ce ai primit toate produsele.

      • Dacă produsul este deteriorat sau incomplet, faceți clic aici pentru procedura.

      • Dacă nu ești mulțumit de cumpărăturile tale, poți returna produsul/produsele, dacă sunt complete și în ambalajul original și starea lor originală, fara sa fie probat/montat/utilizat.

      • RETUR 100% GRATUIT!

      Am returnat mai multe articole decât scrie în e-mailul meu

      Voi primi o rambursare integrală, inclusiv costurile de transport?

      Pentru a primi o rambursare integrală, este important să returnezi produsul în starea sa inițială. Așadar, poți verifica produsul, dar nu-l poți folosi efectiv (de exemplu, nu este posibil să gătești cu o tigaie și apoi să o returnezi).

      Returnarea este GRATUITĂ dacă utilizezi procedura noastră de returnare și transportatorul nostru. Dacă alegi să returnezi produsul printr-un alt transportator, nu putem rambursa costurile de transport.

      Informații despre produs

      De unde vin recenziile?

      Recenziile pe care le poți vedea pe site-ul nostru sunt recenzii autentice lăsate de clienții noștri. Clienții care lasă o recenzie au fost invitați să facă acest lucru prin e-mail după ce au plasat o comandă la noi și au avut timp să își formeze o părere despre produs și experiența lor legată de cumpărăturile făcute de la noi.

      Cum sunt prezentate produsele pe site?

      Ordinea în care produsele sunt prezentate pe site este determinată în primul rând de relevanță (textuală). Pe lângă aceasta, alți factori precum vânzările și popularitatea joacă, de asemenea, un rol.

      Ce tip de garanție am?

      În România există o perioadă obligatorie de garanție legală de 2 ani. Garanția legală înseamnă că un produs este sau trebuie să fie ceea ce consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil de la acesta. Ai dreptul la un produs fiabil care respectă descrierea.

      Un produs este defect dacă este incomplet, deteriorat sau rupt sau dacă nu funcționează corect sau nu poate fi folosit așa cum este descris de vânzător.

      În calitate de cumpărător, ai datoria de a investiga, ceea ce înseamnă că trebuie să întrebi vânzătorul dacă produsul este potrivit pentru utilizarea dorită. Dacă primești un produs necorespunzător, ai dreptul la o reparație gratuită sau la un produs nou.

      Nu poți alege întotdeauna între o reparație gratuită sau un produs nou, deoarece hmd își rezervă dreptul de a oferi o reparație. În cazul în care o problemă de garanție apare într-un interval de timp rezonabil, cu condiția ca produsul să fie utilizat în scopul prevăzut, hmd va rezolva problema în numele tău.

      Te rugăm să reții că daunele cauzate de condițiile meteorologice nu sunt acoperite de garanție. Prin urmare, nu se pune problema unei deteriorări sau a unui articol care nu funcționează.

      Te rugăm să contactezi compania de asigurări pentru a rezolva acest tip de problemă.

      Te rugăm să contactezi serviciul nostru clienți pentru a trimite o cerere de garanție; dacă problema este acoperită de garanția legală standard, hmd îți va rezolva problema oferindu-ți cea mai bună soluție, prin furnizarea de piese de schimb, a unei rambursări parțiale sau a unui produs nou.

      Prețurile dvs. s-au schimbat; pot cere o rambursare?

      Deoarece suntem o afacere online, prețurile noastre se modifică ca urmare a tendințelor pieței, a stocurilor și a cererii de la clienți.

      De aceea, din păcate, nu putem evita acest lucru și nu vă putem oferi o rambursare atunci când se întâmplă acest lucru.

      Ce fel de produse oferiți?

      Sortimentul nostru este în continuă extindere. Puteți găsi diverse produse în categorii precum Casă și grădină, Mobilă, Articole sportive, Jucării și jocuri, Unelte și multe altele.

      Ce fel de produse oferiți?

      Sortimentul nostru este în continuă extindere. Puteți găsi diverse produse în categorii precum Casă și grădină, Mobilă, Articole sportive, Jucării și jocuri, Unelte și multe altele.

      Pot să văd articolele într-un showroom sau într-un magazin?

      Din păcate, nu poți vedea articolele noastre într-un showroom, suntem exclusiv un magazin online..

      Lipsește manualul produsului meu

      Opțiunea 1

      După ce ai comandat produsul, manualul va fi disponibil în „Contul meu''când te conectezi la hmd.

      20-08-11_Guest-Registered-users-FIN_guest-user-master.png Ai plasat o comandă ca vizitator?
      Ne poți contacta prin echipa noastră de la Serviciul Clienți  pentru a solicita statutul de urmărire.

      Opțiunea 2

      Când îți lipsește manualul produsului, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți

      Contul meu

      Stocați informațiile mele personale?

      Stocăm doar informațiile care sunt relevante pentru noi pentru a putea oferi un serviciu bun.

      În timpul procesului de comandă, te rugăm să ne furnizezi numele tău, adresa de livrare, adresa de facturare, produsele comandate și cantitatea și detaliile de plată, pentru a putea emite o rambursare, dacă este necesar.

      Cu excepția celor prevăzute în această politică de confidențialitate, datele tale personale nu vor fi utilizate în alte scopuri fără consimțământul tău.

      Folosiți cookie-uri pe website?

      Da, folosim cookie-uri. Cookie-urile conțin informații care sunt transferate pe hard disk-ul computerului tău.

      Acestea permit serverului nostru să te recunoască drept vizitator care revine și ne ajută să ne îmbunătățim website-ul și să îți furnizăm un serviciu mai bun și mai personalizat. Te rugăm să reții că agenții noștri de publicitate pot utiliza și ei cookie-uri, asupra cărora nu avem control.

      Dacă vrei să elimini cookie-urile noastre, le poți șterge din browser. 

      Notă: dacă elimini toate cookie-urile, este posibil ca unele funcționalități ale magazinului nostru web să nu funcționeze așa cum ar trebui. 

      Dorești să vezi politica noastră de confidențialitate și cookie-uri? Fă clic aici. 

      Care sunt avantajele unui cont pe hmd.?

      Când creezi un cont pe hmd., datele tale personale vor fi salvate pentru utilizare ulterioară. Alte avantaje de a avea un cont sunt:

      • Finalizarea mai rapidă a procesului de comandă
      • Verificarea statutului comenzii(lor) tale
      • Vizualizarea istoricului comenzilor tale
      • Editarea detaliilor de cont
      • Modificarea parolei
      • Adaugă adrese de livrare alternative în agendă (de ex. pentru expedierea către membrii familiei sau către prieteni)

      Este necesar un cont pentru a plasa o comandă?

      Nu. Cumpărăturile la hmd. sunt posibile atât cu, cât și fără un cont.

      Poți crea un cont imediat sau îl poți crea atunci când faci plata. Când comanzi atunci când ești conectat la contul tău, procesul merge mult mai repede.

      Cum îmi pot schimba adresa de e-mail?

      1. Accesează contul tău personal.
      2. Accesează „datele contului".
      3. Dă clic pe butonul „Editează" din secțiunea de profil
      4. Schimbă adresa ta de e-mail și alte informații personale
      5. Dă clic pe „Salvează".

      Adresa ta de e-mail a fost modificată cu succes.

      20-08-11_Guest-Registered-users-FIN_guest-user-master.png Ai plasat o comandă ca vizitator?
      Atunci, trebuie să iei legătura cu echipa noastră de la Serviciul Clienți pentru a-ți schimba adresa de e-mail.

      Ce se întâmplă dacă vreau să depun o reclamație?

      Facem tot ce putem pentru a-ți oferi cel mai bun serviciu posibil. Cu toate acestea, se poate întâmpla totuși să fii nemulțumit de serviciul nostru.

      Odată ce ne informezi despre acest lucru, vei primi un răspuns personal de la noi în termen de 3-5 zile lucrătoare. Poți găsi formularul nostru de reclamație aici.

      Dacă ești nemulțumit de soluția oferită, ai, desigur, libertatea să îți trimiți reclamația la Comitetul pentru litigii Thuiswinkel sau să îți depui reclamația la comitetului pentru litigii prin intermediul Platformei europene ODR.

      HMD. are un rol de facilitare și susținere a reclamațiilor și întrebărilor cu privire la comenzile plasate la un vânzător extern. Monitorizăm activ calitatea și serviciile acestor vânzători externi.

       

      Autentificarea mea a eșuat

      Nu-ți amintești detaliile de autentificare? Poți solicita o parolă nouă. Accesează pagina de autentificare și fă clic pe linkul „Ai uitat parola?”.

      Vei primi un e-mail pentru a crea o parolă nouă. 

      Pot deschide o reclamație?

      Ce este o reclamație?

      Îmi pot șterge contul?

      Da, este posibil să vă ștergeți contul.

      Vă rugăm să rețineți că, prin ștergerea contului dvs., nu veți putea accesa comenzile pe care le-ați făcut anterior și nu vă putem restabili ulterior contul. Pentru a vă șterge contul, contactați echipa noastră de servicii pentru clienți.

      Cum pot modifica detaliile contului meu?

      Am probleme cu accesarea contului

      Cum îmi creez un cont?

      Este foarte ușor să îți creezi un cont. Poți chiar să îl creezi în mai puțin de un minut!

      1. Du-te în colțul din dreapta sus al magazinului online și dă clic pe butonul gri al contului
      2. Completează-ți datele personale și creează o parolă
      3. Dă clic pe butonul mov 'creează cont',
      4. Acum poți face Autentificarea și plasa o comandă rapid și ușor

      Cum să te abonezi sau să te dezabonezi de la newsletter?

      Te poți abona la newsletter-ul nostru prin intermediul magazinului online prin introducerea adresei de e-mail și dând clic pe  Înscrie-te. Vei primi un e-mail pentru confirmarea abonării.

      Te poți dezabona utilizând fișierul link-dezabonare chiar din newsletter, în partea de jos a newsletter-ului poți găsi linkul „Dezabonează-te”. După aceasta vei primi un e-mail de confirmare a anulării abonamentului tău la newsletter.

      Informații companie

      Datele companiei

      Home Minimal Design SRL

      Telefon: 0735 356 160
      Email: contact@homeminimaldesign.ro
      CUI: RO 48162520
      Nr. reg comert: J12/2139/2023
      Adresa: Str. Bistritei nr. 57, ap. 29, Cluj Napoca, Cluj, 400430, Romania